We have bakat!

Jajjemän, äntligen fick jag tummen ur röven och bakade! Har varit så otroligt seg idag, klädde inte på mig förrän klockan var närmare 12 tror jag.. Liam gör jag alltid iordning direkt när han vaknar, så han var åtminstone proper ;) Men hur som helst, efter att ha dragit på det hela förmiddagen så gjorde jag mig äntligen iordning när lilleman somnade för sin vila och när han vaknade traskade vi till affären och handlade det som behövdes. Sen bar det hemåt och bakningen startade - först höll han sig mest på köksgolvet dit han släpat sina leksaker för att kunna hålla mer koll på mig - men sedan blev han lite nyfiken, så han fick vara med och vispa smeten lite minsann :) Så kul han tyckte det var, men sedan blev han lite mer försiktig och ville bara hålla lite i skålen innan han återgick till sina leksaker.

Och ni som ska äta kakorna - var inte oroliga, han har INTE haft händerna i smeten! Haha ♥


Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Men gud vad söt han är! Så himla charmig! :D Och vad kul att han fick hjälpa till.. vilken grej! :D



Jag har alltid strössel på mockarutor då jag gör det.. tror jag har sånt som du har! DET ÄR GODAST! Mums! :D Är så bra att man kan frysa dom, också!

2010-03-11 @ 08:47:34
URL: http://jasas.se
Postat av: Eva med Neo

Vi ville ha så fort som möjligt efter han fyllt 1år eftersom Emil börjar jobba igen den 5 April och Neo fyller 1 den 19e april.



Sooorry, skall skriva oftare... Lovar! :P

2010-03-11 @ 09:18:04
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
Postat av: Milo

Geeeeeeeeeeeeeeee maj kaka :P

2010-03-11 @ 14:52:59
Postat av: Eva med Neo

Han blir kanske en redig bagare i sina äldre år.. :P



Jo vi har nu haft dem i 3 dagar.. Neo tycker att det är kul, o jaga dem... Tycker om/ är uppvuxen med katter och nu äntligen så gick gubben med på det. =)

2010-03-11 @ 16:10:31
URL: http://underbaraneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0