Tisdag!

Imorse fick jag lite lyx, jag vaknade 7.2o och Liam, han sov vidare ( ! ) så jag hann duscha och göra mig iordning i godan ro.. det var härligt må jag säga! Han vaknade strax efter 8 och då blev det frukost och sen en dusch för honom också.. nu sitter vi här, mätta och färdiga :) Vi ska snart gå ut en snabbis med vovven så hon får kissa, hon löper nu ( har mens ) så det blir lite tätare uterundor då..man vet ju själv hur det är, inte sant? Nog för att hon är en hund och jag människa, men kort och gott måste det ju mer eller mindre vara likadant? Jag blir iallafall mer kissnödig , och hon kissar grymt mycket mer när hon löper än vad hon gör i vanliga fall,så.. Alla brydde sig va? HAHA :D

Efter vi lämnat henne här hemma igen så ska vi traska iväg för att möta upp Hanna & Leo, sen bär det av till Öppna Förskolan så pojkarna får leka av sig lite.  Liam har alltid världens energi på förmiddagarna, så det är skönt att komma iväg då, det går liksom inte att aktivera honom på samma sätt hemma.. där är ju hundratals leksaker och en massa barn i samma ålder. Nu ska vi kila, hejrååå!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Det gjorde inte Daizi! Eller gick jag ut med henne mer så kissade hon ju mer. Men inte så att hon var i behov att kissa mer än "vanligt". Hon visade ju skarpt då hon ville ut.. Så det reflekterade jag aldrig över!

2010-03-31 @ 21:25:53
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0