Regn och åter regn..

Usch, vilket skitväder det är ute idag - blött blött b l ö t t !  Nåja, hellre det än snö säger jag bara.. man kan ju hoppas att våren så smått är på väg, snön är iallafall borta ( för tillfället åtminstone ) och vissa dagar är relativt varma - så jag hoppas! Spyr om jag ser en snöflinga hädanefter, är så less på skiten så det finns inte.. kånka fram med vagnen i enorma snöhögar, it´s so wonderful!

Här sitter vi, nyduschade och påklädda - vi ska snart gå iväg och hämta upp Hanna & Leo, så bär det av till Öppna Förskolan för att leka! Jag längtar efter deras frulle, börjar bli hungrig - men inget vits att käka nu när vi snart ska dra + att jag hellre äter därborta,hah! Nu ska jag plocka iordning det sista och dra ut vovven på en kissrunda - har förresten världens idétorka på kvällsmat - vad ska ni äta idag?

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Milo

Hoppas ni får en bra dag :)..



Vi ska äta lasangette (stavas ? ) :-)

2010-03-23 @ 09:20:11
Postat av: Malin med Isabell och grodan i magen

Vad glad för regn! Här snöar det =(

2010-03-23 @ 10:02:01
Postat av: Eva med Neo

Sjukt detta ju, vi krämade in det irriterade igår och idag är det redan mycket bättre och han har ju inte alls ont när man torkar där längre. :D Detta är ju verkligen en salva jag alltid kommer att ha hemma. Tummen upp :-D Hoppas att ni fick det trevligt på öppna förskolan!

2010-03-23 @ 10:21:50
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
Postat av: Carola

Vi har massa snö kvar.. det suger verkligen..

Klart man hellre äter borta.. ;) det är ju typ näst intill gratis iaf här på öppna förskolan.. :D

Kraaam

2010-03-23 @ 16:06:51
URL: http://carolalola.blogspot.com
Postat av: ♥ Jasas

HAH! Jag spyr också om jag ser en snöflinga, till! Fy fan vilken depression jag hade kommit i om det börjat snöa, IGEN! Usch!



2010-03-23 @ 23:09:59
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0