Mysdag.

Idag har vi bara tagit det lugnt, lekt och busat en massa.. var ute på en promenad tidigare idag - känner mig totalt överlycklig över att det är så fint väder. Man får vårkänslor, energin ökar och man blir piggare helt enkelt - tänk vad lite ljusa dagar kan göra! Storstädat har vi fått här hemma också, passade på under förmiddagen när Liam var upptagen med sitt lekande.. han pausade dock emellanåt för att spana in vad jag gjorde - dvs stänga av dammsugaren ett antal gånger medans jag var full gång, det är ju roligt! Kul en eller två gånger för en annan kanske, lagom frustrerande den 10,13,15,20:e gången =) Men vad gör väl det om hundra år..

Kent & Magnus ( arbetskollega ) kom hit på sin lunch och tog en kopp kaffe - då fick man ett litet avbrott och sällskap mitt i allt, trevligt! Ikväll blir det lugnt här hemma, jag ska upp relativt tidigt imorgon ( runt 6-tiden ) så det blir väl en film i soffan skulle jag tro, ingen avancerat.. så får vi väl se om jag kommer i säng i tid, haha. Ska bli jätteroligt att jobba iallafall, jag ser fram emot det och bara det känns fint..


IDAG HAR JAG VARIT RÖKFRI I EN MÅNAD  =)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

GRATTIS SOM FAN! Du är så jäkla bra!!!!

2010-03-05 @ 19:41:01
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0