Lovely day!

Åh, så skönt det har varit att komma ut idag! Hela dagen har vi varit borta.. traskade iväg för att möta Hanna & Leo strax före 9.3o imorse, sen tog vi allesammans bussen till Öppna Förskolan. Träffade Cecilia och Antonio där, barnen lekte av sig.. jag ( vi ) fick en välbehövlig och för en gångs skull ORDENTLIG frukost, dem har världens bästa frulle - i promise! Efter ÖF följde jag och lilleman med Hanna & Leo hem, båda barnen började med att sova och vi fikade .. sen spenderade vi resten utav dagen där hemma.. Ramlade innanför dörren här hemma strax före 16, ut med vovven en runda och strax därefter kom Kent hem. En riktigt härlig dag har vi haft! Och vädret har fortsatt vara ljuvligt, förutom att det är kallt - men det kan jag ta,så länge det inte snöar. Nu sover vår trollunge sedan en halvtimma tillbaka typ, Kent är och tränar och jag inväntar ett program som börjar 21... fram tills dess ska jag bara slappa och läsa lite bloggar kanske. Imorgon är det fredag och det gillar vi, på lördag är det worktime minsann - det ser vi också fram emot! Hoppas ni haft en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Vad härligt att ni äntligen fick komma iväg! :D ÖF har så himla goda frukostar.. speciellt den som min syrra går till.. den ÖF-fröken bakar alltid bullar till varje torsdag! :O HELT fantastiskt ju!



Fan vad kul att du ska in och jobba "lite" (ganska långt pass ju, men kul!). Hoppas du har en bra helg framför dig!

2010-03-04 @ 20:32:18
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0