Läkarbesök * 3

Ja, då gör vi ett TREDJE försök, klockan 11.oo ska vi vara på Vårdcentralen med lilleman.. och nu tänker jag inte gå därifrån förrän han fått antingen pencillin eller hostmedicin - sanna mina ord. Inatt har han sovit med bredvid mig och Kent sov i vardagsrummet eftersom han skulle upp och jobba på morgonen.. så natten var inte lika orolig som den varit tidigare, men hostan är densamma. Och nu misstänks det ögoninflammation, det rinner massa tjockflytande gul gegga från ena ögat.. det vore väl bara typiskt, inte sant? Febern har iallafal lugnat ner sig, han har inte haft hög feber sen i fredags - utan bara lite smått ibland nattetid,så vi hoppas den försvinner helt nu.

Nu ska jag göra oss iordning och försöka få i mig lite frukost - hör av mig senare om hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0