Huvudvärkens dag..

Bah, idag har vi inte gjort mycket minsann.. jag vaknade med en underbar huvudvärk som gjorde sig till känna redan inatt när jag vaknade till av att lillfisen tappat sin napp. Kände redan då att den var på gång och att det skulle bli en "sån" dag... den släppte dock mot förmiddagen en stund, men återvände igen och så rullade det på hela eftermiddagen. Under mina "må-bra-stunder" var jag dock så dum att jag dammsög + tvättade golv, så jag får väl skylla mig själv :) Jag tror att det berodde på vädret och denna tryckande luft..

Hur som helst, så packade vi ihop oss och stack ut på eftermiddagen - jag var i desperat behov av luft! Traskade ner på stranden en bra stund, vidare till biblioteket och lånade ett par böcker åt mig & Liam. Sedan hämtade vi ut lillemans påskägg på posten, som hans mormor skickat :) JÄTTEFINA grejer, bl.a en dvd-film med "I drömmarnas trädgård", så nu har han 4 stycken och en tröja med Iggle Piggle från just samma serie - en kyckling som "sjunger" och lite småkycklingar. Gud vad glad han vart, skrattade och tjoade medans han rotade runt i ägget :) Han fick även påspresent från Jeanette & Christer ( min syster + svåger ) med posten idag, innehållande 2 CD-skivor med Barnkammarboken - det är CD´s med ramsor,sagor och sånger - så himla gulligt gjort, TACK än en gång! Vi blir så glada och tacksamma över all omtanke och kärlek vår lilla trollunge får, det värmer verkligen och gör oss väldigt glada måste jag säga!

Nåja, min huvudvärk är nästintill borta - men det gör lite halvont i ögonen,så jag ska ta och logga ur nu för att slänga mig i soffan och mysa med en bok. Imorgon ska vi leka med Hanna & Leo och det ser vi såklart fram emot, som vanligt :) Sedan är det påsk och hela familjen är lediga tillsammans i några dagar, underbart! På lördag ska vi hem till Bitte ( Kent´s moster ) på påskmiddag,ska bli jätteroligt!

Vad ska ni göra i Påsk?

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Så gulligt att få påskpresenter så! :) Barnkammarböckerna är tokbra! Älskar allt som har med cd-skrivor att göra.



Jag ska jobba (dag) hela påsken! :D Också blir det familjemiddag nere hos Bönas mamma med den sidan av familjen på lördag och familjemiddag av min sida på söndag hos mina föräldrar! Mys!

2010-03-31 @ 21:28:38
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0