Födelsedagen!

Vilken härlig dag vi hade igår! Liam har varit förkyld och hängig hela helgen - IGEN - misstänker att jag drog med honom till Öppna Förskolan innan han var riktigt frisk, för dem senaste gångerna vi varit där efter han varit sjuk,så har han blivit kass igen. Så denna vecka blir det ingen ÖF, eftersom han har kalas på lördag! Hur som helst, igår var det minsann fart i honom, han var pigg och glad - for fram som en ångvält och var totalvild - som han brukar med andra ord =)

Vi lekte en massa hela dagen och han skrattade som en tok, när Kent kom hem åt vi middag tillsammans och för första gången på nästan 2 veckor ( han har bökat med vanlig mat när han varit sjuk ) så åt han en hel portion! Fiskgratäng stod på menyn..han äter ju inte burkmat längre knappt, bara om vi ska iväg eller om vi ska äta något som inte riktigt passar honom - annars äter han det vi äter, rakt av. Han åt iallafall med god aptit och därefter blev det chokladpudding med grädde ( tårtan spar vi till kalaset ) som han fick äta alldelles själv - och det såg ju ut därefter också,haha. Han doppade hela ansiktet i tallriken och kladdade för glatta livet :) Paketöppning och lite mer bus innan han störtade ner i sängen mer eller mindre, somnade som en stock efter en varm och skönt dusch.. väl behövligt efter chokladpuddingen kan jag lova! :)

Tog en massa bilder, tyvärr dog batteriet mitt i paketöppningen - men en del bilder hanns med!


LEKA TILLS VI STUPAR





Mmm-mm - GOTT med chokladpudding!







Spännande att öppna massa presenter..








Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

HIH, vad är det för hatt? :D Fan vad söta bilder! Ler som en toka här!!!! Och jag som skulle gå och lägga mig - fastnade ju här inne! :)

2010-03-09 @ 21:50:54
URL: http://jasas.se
Postat av: Eva med Neo

hahaha.. KLADD KLADD :D

2010-03-10 @ 20:37:38
URL: http://underbaraneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0