Att vara tillsammans.

Jag har inte orkat skriva under helgen - tror att jag sammanlagt spenderat 10 minuter framför dataskärmen sen i fredags. Anledningen är faktiskt bara att jag spenderat all tid med min familj! Vi har haft en jättemysig helg, bara umgåtts med varandra för första helgen på länge..dem senaste helgerna har vi ju haft kalas för Liam och helgerna innan dess har det varit en massa annat. Tider att passa, saker som ska göras osv osv - så denna helgen bestämde vi oss för att bara ta det lugnt och mysa! Gud såå skönt det har varit, tyvärr har vädret varit sisådär - men ut har vi kommit ändå :) Ätit gott, haft filmmaraton,busat med lillfisen - allt möjligt skoj! Ibland är det skönt, att bara ta såna helger då man är med varandra och inte en massa "måsten" eller far och fläng överallt.. tid för varandra är viktigt, tycker jag. Man får ta vara på dem lediga dagar man ha tillsammans, då vill jag inte alltid vara iväg på grejer eller annat - utan umgås hellre med mina älsklingar. Med det säger jag inte att det inte finns tillfällen man gör saker med andra, SJÄLVKLART - både på varsitt håll eller tillsammans, GUD - det är ju minst lika viktigt! Men att man ibland kanske bara gör.. ingenting? Fast tillsammans :) Ibland vill jag liksom bara "vara".. med mina grabbar.

Hur som helst, vad jag babblar länge om saker - jag har en tendens att liksom aldrig vilja släppa ämnet, utan kan prata och prata och prata om en sak i all oändlighet! Fråga Kent, han vet - hahaha ;) Men vad gör det, jag babblar på lika glatt ändå - vare sig han lyssnar eller ej, hihi. Just nu sover min lillfis och om en stund kommer Hanna & Leo hit och umgås med oss - det ska bli mycket roouuligt!

Nej, nu ringde Hanna och sa att dem kommer, så jag ska sätta på kaffet, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: frida

Jag har själv kommit in i en period då jag inte orkar ägna så mkt tid framför bloggen och internet utan vill bara vara med familjen... gudomligt skönt!

2010-03-29 @ 14:35:33
URL: http://frudernmar.se
Postat av: ♥ Jasas

Det är jätteskönt med såna helger! :) En sån helg ska vi också ha, snart. Jobbar ju helgen som kommer, men sen så. Det tär på en och kalasa och allt möjligt - även om det är KUL, det med. Så ja, man behöver bara chilla ibland! Så det gjorde ni alldeles rätt i! :)

2010-03-29 @ 20:25:33
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0