Tuesday.

Nu är även vi vakna här hemma, Liam vaknade runt 9.3o så nu har vi avklarat frukosten och gjort oss iordning.. lilleman traskar runt här för fullt - ser så roligt ut :) Ibland tappar han balansen, men han tar alltid emot med händerna, så han verkar ändå ha bra koll på läget.

Gårdagen var lugn och skön, kände mig fortfarande lite sliten efter lördagens bravader så det blev att vi stannade hemma istället för att ge oss iväg nånstans. Efter att jag ätit en väldigt näringsrik frukost bestående av ostbågar ( kunde inte äta något annat ) så tog jag tag i hemmet.. fick städat och så möblerade jag om i sovrummet. Nu är där mycket, mycket bättre - en stor plats mitt i rummet med lillemans matta,leksaker osv. Det var lite det som var tanken med det hela, att han skulle ha något eget utrymme att leka på, istället för vardagsrummet.

Idag ska vi hem till Katta och barnen, Nici och hennes lillkille kommer också.. så får barnen leka av sig lite och vi pimpla kaffe. Men nu ska jag plocka lite här hemma och sen ska vi iväg och handla lite nödvändigheter, och icke-nödvändigheter förmodligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0