Tiden går så fort..

Liam sover och jag hade inte alltför mycket att fördriva tiden med så jag glodde igenom lite foton på Facebook och blev sentimental här - min bebis har vuxit alldelles för fort! Han blir snart 1 år ( ja,jag vet att jag tjatar ) och det har jag väl insett för längesen, men när man ser på gamla bilder,så.. ja - ni med barn vet vad jag menar :) Även om han inte är "stor" än och det kommer bli värre med åren, så tycker jag iallafall att det har gått alldelles för fort. Månderna har ju bara flugit fram och han har vuxit som ogräs..







Och så lilleman nu :



Kommentarer
Postat av: Petra

Tjata du hur mycket du vill :-) Tiden springer iväg när dom är så små.. Jag kan inte fatta att lillan blir 4 till sommaren.. :-) Men man ska ta vara på tiden när dom är små :-)

2010-01-14 @ 12:16:37
Postat av: Sofia

jag förstår EXAKT vad du menar... fort fort fort, lika snabbt som de små illbattingarna far runt går tiden :)

2010-01-14 @ 20:43:27
Postat av: ♥ Jasas

Han är så himla fin, er lilla prins <3

2010-01-28 @ 19:59:01
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0