Promenad och kalasplanering.

Jisses, vad snabbt denna dagen har gått! Klockan är snart fyra på eftermiddagen, tycker timmarna bara sprungit förbi.. vi kom hem hela familjen för en dryg timma sedan. Har varit iväg med Martin & Leo, gått långpromenad, handlat lite osv.. stannade på ett fik och tog varsin kopp kaffe och så traskade vi hemåt. Just nu är Kent med Martin i Trelleborg och min lille gosse sover gott sedan en halvtimma tillbaka.. och jag, ja - jag njuter av lugnet :)

Annars så har vi börjat planera för Liams 1- årskalas, han blir 1 år den 8 Mars ju - alltså om drygt 2 månader. Ingen superplanering eller så, bara spånat lite på vilka som ska bjudas osv.. ska fixa iordning lite inbjudningskort och skicka iväg mot slutet av denna månaden tror jag det blir. Vet inte hur pass lång/kort tid innan ett kalas man bör skicka inbjudningar - vad tycker ni? En månad kan väl vara bra? Tidigare än så kan väl vara lite för god framförhållning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0