Ny vecka - Nya tag.


Måndag idag minsann, veckorna går så jäkla snabbt så ett, tu, tre är det en ny vecka återigen. Idag har vi haft besök utav Petra och Chelsea, barnen har lekt och ätit majskrokar så dem nästan kom ur öronen på dem - haha. Mycket trevligt var det iallafall, som alltid :)

Jag orkar egentligen inte skriva så mycket, Liam har precis somnat så jag tänkte faktiskt slänga mig i soffan och umgås med min älskling lite innan kvällen är slut. Är trött i huvudet och kroppen, vår lille gosse suger musten ur mig om dagarna.. energi som få har han måste jag säga, det gäller att hänga med. Detta blir mitt sista öppna blogg-inlägg tror jag, fr.om imorgon blir den låst..

Bilder från tidigare idag, Chelsea & Liam ;


Från idag, Liam äter köttbullar och makaroner på sitt eget vis :



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahaha så Gullig! Man ser riktigt hur fylld han är av bus i ögonen! :D

2010-01-12 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0