Måndag igen, tjolahopp!

Min lille fis sover så gott för tillfället, idag vaknade vi lite tidigare.. runt 7 istället för 9.30 då vi vaknade igår. Skönt med sovmorgon på helgerna iallafall.. ska snart väcka honom dock ( elaka jag ) för han behöver äta lite och sen ska vi sticka hem till Katta och barnen så får dem små leka lite. Nici och Dennis skulle också komma förbi lite senare under eftermiddagen.. så det blir säkert en rolig dag :)

Det var väl allt för tillfället, tyvärr så ska jag vara jättejobbig och byta lösenord på min blogg ikväll - nödvändigt ont. Skickar ut mail så småningom till alla som ska ha, så ingen behöver be om det.. det kommer så fort jag är klar.


LIAM & ISABELLA I AUGUSTI 2009 :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0