Lördag.

Denna dagen har gått ruskigt fort tycker jag, det har hänt något mest hela tiden och kul är det utan tvekan - men man önskar tiden gick lite saktare så hela familjen kunde vara lediga mer tillsammans. Dagen började med ( eller förmiddagen snarare ) att Kent & Martin drog med sig pojkarna ( Liam & Leo ) på promenad och under tiden passade jag såklart på att städa.. det bara blir så, kan inte slappna av och sen så är det så mycket lättare att städa när man är ensam hemma..faktiskt.  Mer ordentligt gjort och i godan ro.. Hur som helst så kom hela högen hit sen och grabbarna lekte för fullt kompenserat med att dem slogs om leksakerna. Alltid ska dem ha samma grejer :)

Vid 14-tiden kom min finaste Milo på besök och en stund senare stack Kent hem till Martin för att vara "grabbiga" och spela.. Liam somnade som en stock inom ett par sekunder så jag och Milo fick några timmar för oss själva med en massa kaffe och skitsnack. Supermysigt, det är inte ofta numera vi kan sitta ner bara vi två och prata utan barn i närheten som kräver ens uppmärksamhet eller avbryter. Ibland är det skönt att bara "vara" utan barnen för en stund, om ni förstår vad jag menar? Hon åkte hem för 1,5 timme sedan ungefär och nu ska jag umgås med mannen min, se på en film och bara mysa. Ha en trevlig lördagskväll allesammans!



Kommentarer
Postat av: Milo

Tack för dagen min vän , håller med dej det var otroligt skönt att få dessa timmar att "bara vara" ..Tack för att du finns <3

2010-01-31 @ 16:23:07
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0