Helgen..

Såå, nu har jag äntligen "krypit ur mitt hål", dvs soffan och sängen som jag spenderade nästan hela söndagen i, varvade mellan dem två ställena rätt flitigt. Men mer om det sen, en liten uppdatering om helgen kanske? Om jag kommer ihåg allt,haha.

I fredags kom Milo hit med barnen, vi käkade tacos, hällde i oss en massa kaffe och munnarna gick i ett ( som vanligt ) .. Liam var totalt fascinerad av Miranda, som han skrattade åt henne! Hon lekte och roade honom för fulla muggar, och han njöt kan ni tro.. lilleman skrattade så jag trodde han skulle storkna :) Och lilla Keane är bara helt underbar, så fin och go - jag blev förälskad på nytt ( har ju träffat honom förr ) kan jag säga. En glad liten skit är han! Nåväl, familjen Stiberg åkte hem runt 22-tiden och då blev det film för mig och mannen, han hade varit och tränat med kvällen med Martin ( brasiliansk juijutsu, vettifan hur det stavas ) och hade ju ont öööveraaallt  ;) Hur som helst var det supertrevligt, roligt med en heldag tillsammans.

Lördagen då, haha.. var ska man börja? Iallafall, först och främst var vi på IKEA under dagen, mötte upp Martin & Hanna där, så shoppade vi nytt soffbord, tv-bänk och en massa annat smått ( filtar, blommor, köksgrejer osv ). Grabbarna åkte hem med möblerna i bilen, så tog jag och Hanna bussen hem med ungarna... väl hemma började Kent montera ihop möblerna och jag gjorde mig så smått iordning för kvällen..Under kvällen var då jag då ut och käkade på Tusen & 2 ( underbart god mat, massiva burgare ) med Katarina &
Nici, efter vi hade ätit drog vi vidare till Ölcafeét och drack öl ( surprise! ) tills vi blev utslängda - dem stängde med andra ord. Kilade vidare till Ice där dem hade ta 2 betala för 1 på allt drickbart, så jag och Katta hängde där ett antal gånger under kvällen/natten, haha. Lite påhittad tyska och egenmixade drinkar av bartendern så kan kvällen inte bli annat än lyckad! Fy fan så roligt det var, tuuusen tack tjejer för en underbar kväll! När även detta ställe stängde så gick vi hem till Nici och drack lite kaffe + pratade och delade jag och Katta en taxi hem.. jag var hemma 6.3o på morgon ( söndag ) och då var det bara sängen som gällde, godnatt!

Och så söndagen, dvs gårdagen - var ingen trevlig dag, vaknade någon gång under dagen och flyttade över mig till soffan. Tänkte vara lite social och åtminstone ligga där ute istället, men jag somnade såklart och vaknade mot kvällen.. tyckte jag mådde lite bättre - men tji fick jag. Blev iallafall film med mannen och lyckade klämma i mig en bit paj och massa vatten - sen blev det sängen. Liam vaknade 9.3o idag,LYX!

Liam börjar nog gå helt själv nu närsom förresten, han har gått en massa steg idag, hela tiden är han uppe och går. Men fortfarande går han inte helt, eftersom han tar en 6-7 steg men sen tappar balansen lite och sätter sig, men det kommer nu.. man ser hur mycket mer han kan för varje gång han reser sig och promenerar iväg :)

Bilder från helgen kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0