Helgen.

Som vanligt slänger jag iväg ett inlägg när Liam sover, det blir oftast så eftersom det är den enda tiden på dagen det är totalt lugnt runt omkring.. man kommer till ro på ett annat sätt. Det känns lättare att skriva, är han vaken så ska man ha ögonen i nacken samtidigt som man försöker pränta ner lite tankar och händelser, slutar oftast med att det blir ett stressigt och osammanhängande inlägg.

Kent och lilleman var hemma hos Martin tidigare idag så barnen fick leka lite, under tiden spenderade jag en timme i telefonen med Rebecca innan jag fick slita mig loss för att ta tag lite i hemmet. Dammsög och tvättade golven, hunden börjar tappa sin vinterpäls så som ni säkert förstår är dammsugaren min trogna följeslagare under dessa tider. Hon fäller annars knappt något hår alls, vilket är superhärligt för pedanta mig, annars hade jag nog mått väldigt dåligt.. det är inget skämt, utan totalt allvar - hade i c k e klarat en massa hundhår överallt. Men nu så åker vinterpälsen som sagt av och det blir lite extra hår, inga mängder dock som det blir för många hundar.. men eftersom lilleman fortfarande kryper runt ibland så känns det mindre trevlig med en massa hår i hans närhet.

Iallafall så kom dem hem för lite mer än en timme sedan och så stack Kent iväg med Martin, lilleman somnade nästan med detsamma och jag misstänker att han vaknar snart. Ska strax börja förbereda kvällsmaten och sen pilla lite med fotoalbumen,klistra in lite nya foton osv.

Igår var vi ( Jag,Kent & Liam ) hemma hos Milo och Mathias + deras barn.. käkade middag, spelade spel och drack lite gott ( vin för oss tjejer ) . Jätteskoj hade vi, fick som vanligt massiva skrattattacker och kvällen var jättemysig, så det tackar vi för och gör gärna om :)

Kommentarer
Postat av: Milo

Tack själv ;) ..

2010-01-24 @ 18:19:25
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0