10 Månader.

Ja, för idag blir vår lilla fis hela 10 månader minsann, herregud - så fort tiden gått!

Det är så svårt att förstå ibland, att han blir 1 år om bara 2 månader, man har hört det sägas förr - att det första året alltid går så himla fort. Men man förstår det inte riktigt, förrän man är där själv.. han växer så det knakar, vår lilla Liam. Men det blir bara roligare och roligare, ju äldre han blir ju mer kan man göra med honom och desto mer medveten blir han.. sen att han kan nästintill sliter ut en vissa dagar är ju en annan femma ;)

Jag slänger in lite bilder som är tagna i förmiddags :
Rota i mammas & pappas byrålåda är alltid roligt..

Just nu håller jag och tvättar för fullt, eller tvätten är färdig, det hänger på tork just nu så jag är väl mer eller mindre klar. Lilleman sover gott just nu, han vaknade 9 imorse igen.. han har gjort det var dag nu i ett par veckor, helt otroligt. Så somnade han nu för en halvtimma sedan ungefär.. vi var ute på en liten promenad i förmiddags, fy fan vad kallt det är ute! Jag längtar verkligen efter våren nu, lite ljusare tider och tunnare kläder - ja tack! Är rätt less på kylan nu och alla kläder som ska kånkas av och på.. Nej, nu ska jag koka lite kaffe och vika tvätt tänkte jag - trevlig helg allesammans!
Min goa lilla kille, haha - han ser alltid så koncentrerad ut när han står själv :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Aaaaw vilken sötnos till pojke =D sista bilden där han står själv är för GO =D

2010-01-08 @ 15:08:12
URL: http://deepblue.blogg.se/
Postat av: Petra

Liam kommer charma alla tjejer när han blir äldre ;-)

2010-01-08 @ 17:51:24
Postat av: Cecilia

Hej! Det var längesen! Var nyss inne på FL men där var det helt dött haha... Så stor Liam har blivit :) Antonio har lärt sig att gå nu det e så himla roligt! Kan Liam gå än? Ha det bra!!

2010-01-08 @ 21:06:51
Postat av: Neve

Åh gud va stor han blivit! Jag kommer ihåg när jag hittade din blogg så hade du gått över tiden och var så less på att vänta och i samma veva fick jag veta att jag var gravid, sen så gick ju även jag över tiden och fick uppleva den eviga väntan. Nu hokus pokus så är din kille snart ett år och min 2 mån! Man kan nästan höra när det knakar =) kram på er och hoppas ni mår bra!

2010-01-10 @ 08:04:34
URL: http://fulltankat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0