Världens roligaste Jasas!

Jag har precis haft jordens största skrattanfall här hemma framför datorn! Hanna ( I Halmstad ) hade lagt upp en video på sig själv i sin blogg där hon påstår sig tala danska - och det är sjukt roligt! Jag har sett den ett antal gånger nu, skrattat så tårarna sprutat - skrattade så högt t.om att jag väckte Liam, sorry! Fick även Kent till att pausa sin film för att se klippet, och även han tyckte det var skitroligt. Se själva :


Håll musen över den osynliga länken här nere :

http://jasas.se/2010/02/19/jenni-min-danske-vn/

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Fan vad du är söööööööööööööööt! :D Tack så jättemycket. Blir verkligen jätteglad och lycklig här att du uppskattade det. FLER VIDEOINLÄGG ÅT FOLKET, speciellt med Danskt påbrå! :P SMACK!

2010-02-19 @ 22:35:44
URL: http://jasas.se
Postat av: Rebecca

haha åhh det är härligt med "låtsas" danska

2010-02-20 @ 15:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0