Torsdag var det idag..

.. och vi har varit på Öppna Förskolan och lekt lite, Cecilia & Antonio var också där.. och precis som sist, så somnade lillfisen strax efter att vi kommit ut därifrån. Promenerade hemåt istället för att ta bussen och sen så tyckte ju jag att han kunde fortsätta sova hemma, men det tyckte givetvis inte han.. så idag har sömnen bestått av 35 härliga minuter i vagnen. Tippar på en tidig kväll här hörni  :)

Det blev ingen rensning av källaren igår, Anneli var som sagt här och hälsade på.. och innan dess pillade jag med en massa annat och bara totalt glömde bort alla kläder. Så det får bli ett helgprojekt.. sortera, organisera och sätta ut på das internet! Yes indeed, yes indeed..

Nu ska jag underhålla min lilla huligan som springer runt och skriker " NEJ, NEJ, NEJ "... vår lilla trollunge! ^^

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Hahahaha, huligan passar verkligen in på våra små! ;P



Vad härligt då det blir tidigare kvällar! Det är wooonderbaaaaart efter en bra dag med stoj och stim!

2010-02-11 @ 18:24:21
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0