Sovande barn..

Jag älskar att titta på Liam när han sover, det finns nog inget vackrare och fridfullare än ett sovande barn. Speciellt när det är ens eget kött och blod, känslan är obeskrivlig.. Kom och tänka på detta bara, för han tar just nu en liten tupplur och jag tittade precis till honom.. och man blir bara så, berörd. Tog ett par bilder igår kväll när han sov, tyckte han var så go.. ibland är han så söt när han sover att jag nästan får hejda mig från att väcka honom för att gosa. Haha, min lilla fis! Slänger även in ett par andra bilder på vårt busfrö tagna igår.. nu ska jag göra mig iordning snabbt, för vi ska träffa Hanna & Leo om en stund! Tjingeling för now..

Som jag sagt för, så älskar Liam kuddar - han har 3 st i sängen som han sover och gosar med, ingen snuttefilt här inte!






Kommentarer
Postat av: Carola

Vilken söööt kille ni har!! Skön sovstil.. ;D Ha en underbar dag!! Kramar

2010-02-22 @ 12:03:15
URL: http://carolalola.blogspot.com
Postat av: jennifer

det är bra att han använder kudde, just like me ;)

2010-02-22 @ 17:59:02
Postat av: ♥ Jasas

Men åh så fin han är!!!!! Underbart söt, fan vad bra ni lyckats, hih! :D

2010-02-23 @ 21:48:58
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0