Öppna Förskolan.

Ja, idag har vi varit på Öppna Förskolan tillsammans med Hanna & Leo, supertrevligt var det och ungarna hade så skoj! Träffade även Cecilia och hennes lille grabb Antonio där.. jag och Cecilia "träffades" ju på sajten Familjeliv när vi båda var gravida, hon var beräknad att föda den 21 Februari - 09 och jag den 20. Hur som helst var vi på överburenhetskontroll samtidigt, och sen blev så att vi träffades på BB den 8 mars, då våra grabbar föddes samma dag - lite komiskt! :) Så dem är exakt lika gamla,dem små liven...några timmars skillnad bara.

Både Liam & Leo somnade så fort vi klev utanför dörren från ÖF, så vi tog en promenad - stannade och handlade lite på vägen och vi kom hem för en stund sedan. Lilleman sover, eftersom han bara slumrade till en stund i vagnen.. jag dricker kaffe som varit i termosen sedan 8 imorse, orkar inte koka nytt. Mums! Slänger in lite bilder från idag, sen ska jag förbereda kvällsmaten. Tjing!

Går husesyn :)

 

Liam & Leo när det är fikastund

 

Städa i köket är roligast ^^

 


Liam, Leo & Antonio                                                    Liam & Antonio



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0