Och så kom tandläkaren!

Imorse fick jag nog av detta "hemma-sittande" så jag gjorde mig och Liam iordning så åkte vi till Öpnna Förskolan.. eftersom han är mycket bättre och endast lite snorig så ansåg jag att han gott kunde komma ut och leka lite. Uppskattat var det iallafall, han lekte för fullt och hade skoj! Efteråt stack vi iväg och handlade lite nya tröjor åt honom, då han växer som ogräs.. köpte lite tårtljus m.m till hans kommande 1-årskalas och så kilade vi hemåt. Nu sover han som en stock, är totalt utsliten efter att ha busat med andra barn idag, vår trollunge :)

Imorgon ska vi till tandläkaren, Liam fick en kallelse till 12.3o.. ska bli spännande och se vad dem ska göra, det blir premiär för tandläkaren - första besöket. Han börjar bli stor nu, vår grabb.. om 2 ½ vecka ungefär så fyller han 1 ÅR. Helt otroligt ju, vad tiden går fort!

Eva : Vagnen är otrooooligt lättkörd, så smidig att ta sig fram med! Förstår vad du menar med kombivagnar :)

Kommentarer
Postat av: Eva med Neo

Ah... Vi har också fått tid till neos första tandläkar besök, men det är en månad innan han fyller 1. haha.. Well skoj skall det bli..



Fast nisses´n här hemma vill inte ha sulky och säger att vi kvinnor är hopplösa.. hahaha :P

2010-02-19 @ 10:50:01
Postat av: ♥ Jasas

Åh, 1 år.. det är ju heeeeelt galet, egentligen! :D

2010-02-19 @ 19:31:19
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0