Morgonsstund..

Här sitter jag och häller i mig kaffe, har haft en lugn och skön morgon, vi vaknade vid 7 - tiden idag. Liam har sovit hela nätter dem senaste dagarna, så jag antar att den lilla perioden han vaknade konstant berodde på att han började bli/var sjuk.. just nu sitter han och tittar på " I drömmarnas trädgård" och dricker vatten för glatta livet. Han älskar vatten, går alltid runt med sin lilla mugg.. dricker, dricker och dricker. Nu ska jag strax göra oss iordning, sen ska vi kila och möta Hanna & Leo för att sticka med dem till Öppna Förskolan. Jävla massa snö det är ute, ser mindre lockande ut att mosa fram vagnen i detta.. men men, allt går! Ha en bra dag allesammans :)

Kommentarer
Postat av: frida

Har inte sett "i drömmarns trädgård", är det som "telitobbies" eller vad dem hette?

2010-02-23 @ 20:23:33
URL: http://frudernmar.se
Postat av: ♥ Jasas

Mio är också galen i vatten! :D Och mjölk, till kvällsmat. Men sen är det vatten som gäller, hur gott som helst! För det är ju faktiskt det bästa att dricka, enligt mig iaf!



Hoppas det gick bra ute i snön.. hah! :D

2010-02-23 @ 21:48:03
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0