Läkaren + nya vagnen.

Ingen öroninflammation, hallelujah! Däremot så var han lite röd i örat så vi skulle vara uppmärksamma på det, så det inte blir värre och slutar i en inflammation trots allt. Lungorna lät bra, halsen var lite röd och irriterad - men ingen infektion, dock hade han virus i kroppen.. med andra ord, en vanlig förkylning. Det tackar vi för! Vi skulle ge honom nässpray och alvedon ( vid behov ) och så borde det vara bättre/bra inom kort. Nu sover han sedan ungefär 3 timmar tillbaka, han har vaknat till en gång för en liten stund sedan för han var täppt i näsan.. ett par sprut Nezeril så somnade han om igen. Jag hoppas att han får sova ordentligt inatt, för han har varit trött under dessa dagar.. han lägger sig raklång mitt på golven och somnar nästan.. han har en liten tygfotboll som han lägger mitt på golvet och har som huvudkudde - trollunge!

Bilder på vår nya vagn önskade Eva, dem kommer här - inte världens bästa, hann bara ta 3 st häromdagen innan batteriet dog för mig :)


Sufletten går såklart att fälla ner, det glömde jag visa minsann.




Kommentarer
Postat av: Eva med Neo

Vad skönt att det bara var en vanligt förkylning och hoppas att det förblir så också.



Vagnen ser lättkörd ut, är det så? Har också velat byta vår vagn mot någon annan som inte är lika tung, för sittdelen på emmaljungan är tung, speciellt om man köpte den som kombi, ligg och sitt. Men köper man bara en sitt vagn så är den betydligt mycket lättare. Konstigt... Fin var vagnen iaf och han ser ut till att trivas. ^^

2010-02-18 @ 10:46:57
Postat av: ♥ Jasas

Gud så skönt att det "bara" var förkylning. Det verkar verkligen gå halsfluss och sådana förkylningar nu för det är mängder med barn här runtomkring som haft det. Ja, bland annat Mio då ju!



Jättefin vagn!!!! :)

2010-02-19 @ 19:32:25
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0