Jag gjorde det ändå...

..Ja,jag la precis Liam i sängen - han sprang runt och gnällde för fulla muggar,kliade sig i ögonen och drog i öronen ( Han gör alltid det när han är trött ) och så gick han iväg och la sig i hundens säng. Det är också en grej han börjat göra när han trött, lägga sig i hennes säng.. så lutar han huvudet mot antingen henne eller en av "kuddarna" på sängen så att säga, genomsött! Så jag ansåg inte att det fanns så mycket till val, han var/är dödstrött ju, så det känns bara meningslöst att hålla honom uppe.. lär bara resultera i övertrötta utbrott. Så han får vila en stund iallafall, max en timme så väcker jag honom förmodligen.. Så får det bli en kort vila i eftermiddag också, för annars kommer han vara helt slut resten av dagen. Normalt sover han 1 ½ - 2 timmar en gång per dag, men med tanke på natten som varit så får det bli två kortare vilor istället antar jag?

Jag har precis ätit frukost och ska hoppa in i duschen strax, när lillfisen sen vaknat och ätit så ska vi gå över till Hanna & Leo - så får kidsen leka och vi mammor ha lite kafferep. Så piggnar han säkert till när han träffar sin kompis och får leka av sig lite ^^

Idag har jag varit Rökfri i 1 vecka.

Kommentarer
Postat av: frida

yeay!!! härligt med en vecka rökfri. Hoppas liten är gladare efter lite sömn :)

2010-02-12 @ 09:59:11
URL: http://frudernmar.se
Postat av: ♥ Jasas

Hihihi, det är SÅ gulligt när barnen har sina saker för sig då dom är trötta.. som att dra i öronen exempelvis! :D



Du gjorde rätt som la honom, no doubt! Mio kommer också behöva sömn idag. Sen återstår det att se om han somnar, annars blir det tidig(are) kväll ikväll för hans del..



DU är bra!

2010-02-12 @ 11:29:48
URL: http://jasas.se
Postat av: Cecilia

Tack för igår på ÖF :) Antonio har krånglat mkt idag också men han har blivit lite sjuk :( hoppas inte Liam är dålig! Ses snart igen :)

2010-02-12 @ 15:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0