Besök, kläder och pasta!

Liam somnade som en stock igår kväll, visserligen somnar han nästintill alltid utan vidare bekymmer - men igår däckade han verkligen totalt. Massa intryck och total stimulans efter Öppna Förskolan var nog största skälet.. Kent stack iväg och tränade ( Aikido ) och i samma veva slocknade lillfisen, så jag bara njöt av ensamheten minsann! Skönt är det ibland, att bara vara ensam.. inte sant?

Idag kommer Anneli hit och hälsar på, och innan dess ska jag traska ner i källaren och släpa upp alla lillemans kläder han inte använder längre.. tänkte slänga ut dem på Tradera eller nåt, bättre det än att dem ligger där nere och tar massa plats. Så kan dem glädja någon annan, det är en massa kläder som knappt blivit använda ( "någon" köpte ju överdrivet mycket kläder i början,haha ) så jag har lite att rota i :)

Men nu ska jag göra oss iordning och så koka lite Pasta Penne för idag ska vi äta pastasallad här hemma med en massa tonfisk, är så sugen på det - yummie! Hur som helst, ha en bra dag allesammans!

Vår sovande lillfis igår kväll :





Han envisas alltid med att flytta ner sig till fotändan och somna därnere, hur vi än "möblerar" om ^^

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åhh han är helt underbar =)

2010-02-10 @ 19:56:38
Postat av: ♥ Jasas

Men åh så fin han är! ♥

2010-02-10 @ 21:50:42
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0