HEJDÅ BLOGGLIVET!

Sådärja mina vänner, nu har jag gått långt tillbaka i bloggen och sparat alla "viktiga" inlägg jag skrivit. Jag började ju skriva på blogg.se när jag blev gravid ( hade en annan dessförinnan ) och samtliga inlägg under graviditeten är sparade på USB-minne, men nu har jag under dem senaste dagarna även sparat inläggen från det att Liam föddes fram till hans 1-årsdag! Jag ska bara skumma igeom bloggen nu i dagarna för att se så jag inte missat något.. är nästan säker på att allt åkte med på minnet, men bäst att ta det säkra före det osäkra.

Anledningen till allt detta är hur som helst, att jag kommer ta bort min blogg. Jag orkar helt enkelt inte skriva mer.. märker själv att jag tappar stinget mer och mer och ibland känns det bara som ett tråkigt "måste". Så den ryker nu vilken dag som helst, sen får vi se om jag dyker upp i bloggvärlden i framtiden någongång :) Men jag finns ju på Msn, Facebook, telefonen och i verkliga livet, precis som innan..

TACK till alla er som läst - för ert intresse, er omtanke och alla fina råd samt kommentarer man fått längs vägen! Jag kommer däremot fortsätta läsa era bloggar, så jag hoppas ni hänger kvar! Det var allt från mig och mitt sista inlägg ( för nu iallfall ) på blogg.se.

Kommentarer
Postat av: Eva med Neo

Happ. Så tråkigt då! =( =/



Hoooooppas att du åter kommer igen! Kraaaam!

2010-04-02 @ 18:22:55
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
Postat av: ♥ Jasas

MEN ÅÅÅH. Jag som älskar dina ord, dina tankar OCH ditt fina sätt att skriva! Du kan få en handling att låta som världens grej. Men det är TUR att jag har dig överallt (förutom IRL på "det" sättet). För jag vill ju fortsätta veta hur det är med Dig, Kent och Liam! Man är ju en del av er familj nu, så sätt!



Men det är bra att du gör det som känns rätt för dig! Tack för att jag fått följa dig / er och ja.. blubb! KRAM

2010-04-02 @ 21:04:57
URL: http://jasas.se
Postat av: Malin med Isabell och grodan i magen

Neeeeeej du får inte sluta blogga! =(

2010-04-03 @ 10:02:26
Postat av: Jeanette Lennqvist

TRÅKIGT =(



Jag blir ju lite uppdaterad här ju och du känns inte så långt borta då.

Men nu ska jag /vi bli bättre med telefonen kanske ;)



KRAM STORASYSTER =)

2010-04-03 @ 13:01:58
Postat av: Milo

Trist ju ! .. Men jag förstår dej , haft samma funderingar under en längre tid . Glad påsk föresten :)

2010-04-03 @ 13:34:22
Postat av: Carola

Tråkigt! Kram

2010-04-04 @ 20:06:20
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0