Busunge.

Här går mornarna undan må ni tro, Liam är i sitt esse från det han vaknar och under hela förmiddagen - eftermiddagarna kan vara lite lugnare,efter han sovit middag. Men det är inget man ska räkna med :) Sedan uppstigningen klockan 7 imorse har han ju hunnit avverka en hel del på sin " tricks-för-att-göra-mamma-gråhårig-på-förtid-lista" såsom äta blomjord, riva ut alla kastruller + tillbehör ca 20 gånger, välta ut hundens vattenskål över hela köket, leka med hundmaten, riva ut alla skor från skohyllan och på köpet även äta lite grus, koppla ur datorn mer än en gång,kasta ner nappar i toalettstolen  osv osv - listan kan göras lång när det gäller vår lilla Kalle Klåfinger :) Men så är det ju, han utvecklas som han ska iallafall, hade nog blivit mer orolig om han var lugn som en filbunke.

Vi är påklädda,iordninggjorda och mätta här hemma, ska snart traska iväg till affären för att handla lite nödvändigt och sen blir det date med Hanna & Leo. Har även date med tvättstugan idag, men det är ju mindre lockande - fast ack så nödvändigt! Mina och Liam´s kläder blir ju skitiga på nolltid, hans för att han är en liten kladdpelle såklart och mina, också därför att han är en liten kladdpelle ;)

Nu ska vi kila iväg, om vi inte hörsunder påskhelgen, så önskar jag er alla en GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Jisses, Mio låter ju riktigt lugnt mot din lilla krabat! Det har jag aldrig varit med om tidigare.. Fast Mio har ju 15 rävar bakom öronen, ändå. Han är väl inne i en harmonisk period, just nu.



GLAD PÅSK TILLBAKA! Kvack!

2010-04-01 @ 09:13:28
URL: http://jasas.se
Postat av: Malin med Isabell och grodan i magen

Fisan är lugn som en filbunke och inte är jag orolig ;) bara glad! Hon rör inget som hon vet att hon inte får röra!

2010-04-01 @ 09:31:41
Postat av: Sofia

tycker det låter exakt som hemma hos mig, gör fasen inget annat än att plocka bort, plocka upp, säga nej och rädda saker och då har jag ändå i stort sett "rensat ur" halva lägenheten vid det här laget... toastolen har blivit en favvo den sista veckan och igår åkte Dannes mobil ner vilket ju var mindre kul för honom men jag skrattade ändå eftersom det sista jag sa innan jag drog på fotboll var, se till att toadörren är stängd för Neo älskar att kasta saker i toan så stora killar lyssnar inte heller ;))

Glad Påsk på er med!

2010-04-01 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0