Vi ska...

.. F L Y T T A !!!!

Jajjemensan mina vänner, vi har fått en stooor 2:a i Limhamn, ungefär 50 meter från stranden.. en lägenhet i toppskick, stora rum och en underbar balkong! Vi kommer även att ( mer eller mindre ) bo grannar med Martin och Hanna - det känns helt underbart detta. När tiden är kommen kan vi byta upp oss till en 3.a eller 4:a, men just nu är detta precis vad vi vill ha! På tisdag skrivs det kontrakt och vi får även nycklarna till lägenheten.. så det blir flytt inom en vecka. Med andra ord : Jag ( eller vi ) kommer ha häcken full dem närmaste dagarna.. telefon och nät ska flyttas, vi måste ändra våra önskemål angående dagis, byta bvc, packa alla grejer osv osv. Men vad gör det? Ingenting faktiskt, det ska bli härligt att flytta härifrån.. bo nära stranden och fältet, rena drömmen för vovven! Ha ett sovrum ( halleluja ) och bo nära vänner.. jag är helt lyrisk. Snacka om att här ska skrivas listor, hahaha.. Med lite otur blir vi utan internet och telefon ett tag, men det är smällar man får ta.. nåja, nu ska jag gå och fortsätta fantisera om vår nya lägenhet och försöka ta in att vi verkligen ska flytta. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sofia

nu blir jag ännu mer avis.. iiiiiiiiiiih! Fusk, jag vill jag vill jag vill jag vill oxå! Inte för att jag vet vart Limhamn ligger men havet låter ju najs. Inte dåligt snabbt det går heller vilket ju är toppen så slipper ni vänta, spännande :)

2009-09-02 @ 22:00:50
Postat av: Milo

Grattis till er 2:a :) ... Nära dina vänner? ,inte alla iaf hihi , du kommer ju komma ännu längre från mig =( ..

2009-09-03 @ 07:23:13
Postat av: Carola

Oh va roligt!! Stort grattis till er!! Kram

2009-09-03 @ 10:41:50
URL: http://carolalola.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fan vad kul, stort grattis =)

2009-09-03 @ 11:34:07
Postat av: Katarina

Grattis! :) Vad skönt för er och vovven! Vi flyttar också snart, en trea i Göteborg. Från 42 kvm till 77,6...hurra! Hoppas allt är bra annars.

2009-09-03 @ 12:26:42
URL: http://fruktsoppa.wordpress.com
Postat av: JASAS.se

Hoppas ni kommer trivas :)

2009-09-04 @ 22:34:31
URL: http://jasas.se
Postat av: Sandra

Vad roligt!! Stort grattis! Jag kan tänkam ig att det är roligt att heta Josefin just nu:D

2009-09-07 @ 08:36:10
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0