Snabb paus

Tar en paus mitt i packningen, har fått en hel del gjort nu under förmiddagen.. hela köket är tömt ( förutom kyl och frys ) och i övriga lägenheten är det inte alltför mycket kvar. Fortfarande en massa "smått" som ska väck dock.. men det ska väl gå det´å! Det känns lite overkligt att vi verkligen ska flytta imorgon men längtan är stor, det ska bli så otroligt skönt - och ett underbart område har vi hamnat på också, nära till det mesta och precis vid stranden som sagt.

Detta blir förmodligen mitt sista blogg-inlägg på ett bra tag, vi har som sagt inget nät i nya lägenheten, var tvungen att säga upp vårat bredband pga att det inte är samma leverantörer. Och eftersom att det blev en totalt oväntad flytt så tar alla praktiska saker lite längre tid, byta BVC och dagis m.m kändes lite mer aktuellt.. men jag försöker uppdatera mig på annat sätt då och då. Annars hoppas vi på att internet kommer igång inom en snar framtid  =)  Lilleman ligger och vilar för tillfället och jag ska väl återgå till packningen, sen ska vi traska iväg till affären för att handla lite sopsäckar och rengöringsmedel m.m. Ha de fint allesammans!

Carola : Lycka till på onsdag, ska tänka på dig och hoppas att allting går fint! Jag tror fortfarande på att det är en pojke  =D

Bjuder på lite bilder på vår gosse, tagna dem senaste dagarna :

   

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till imorgon :)... glöm inte hojta när du bjuder på kaffe , jag förväntar mig det snart HAHA :p



Kommer sakna dina blogginlägg men ja vi kommer ju höras av via luren och träffas ;P ..



Så fina bilderna är på lilleman , han e så charmig hihi ..



stora kramar !

2009-09-11 @ 14:34:37
Postat av: Carola

Men gumman!! Va glad jag blir att jag får en tanke i din blogg! TACK så mycket!! Så spännande allt så jag tror jag dör, tror med på en pojke, men Martin är fast på att det blir en tjej o en 3:E Carola.. ;D



Lycka till med flytt o allt. Fina bilder på en söööt Liam! Kraaaam

2009-09-15 @ 08:09:14
URL: http://carolalola.blogspot.com
Postat av: Neve

Vad fin han är Josse, tänk vad fort det går för jag tycker att det var alldeles nyligen som jag följde dina inlägg och hur jobbigt det va att gå över tiden och bara vänta vänta vänta ;-) Och nu är han helt plötsligt inte nyfödd längre! Jag önskar tiden gick lite fortare för mig bara för jag längtar så nu! kram!

2009-09-26 @ 14:01:07
URL: http://fulltankat.blogg.se/
Postat av: Jessica

kikar in, såg din adress på FL

2009-10-04 @ 09:38:34
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Helena

Vaa sööt :)

2009-10-13 @ 12:29:08
URL: http://bombalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0