Zzzzz...

Måååh, här sitter jag och sträcker på mig, vi har nästan precis vaknat.. men knappast för dagen, vi har varit uppe en gång tidigare idag. Liam vaknade strax före 5 så det var bara upp och hoppa, inga problem numera då det blivit en vanesak - det är inte ens lönt att vara morgontrött här hemma,det kommer man inte långt på - haha! Hur som helst somnade han igen strax efter 7 och för en gångs skull passade jag på att lägga mig samtidigt för att vila lite, och jag somnade visst - fy fan vad utvilad jag känner mig! Trots att jag sover bra på nätterna så gjorde detta gott, kanske borde försöka vila lite mer när lilleman ändå gör detsamma - så blir dagarna inte så långa och man har mer energi.Tänker jag..

För övrigt så ger jag mig angående julpynten, det åker upp idag! Ja Petra - du fick rätt :) Hon var övertygad om att jag inte skulle kunna hålla mig tills på söndag, och visst fick hon rätt.. så det blir lite dammning och putsning i fönstrena osv senare, sen åker ljusstakarna upp. Jag kan inte hålla mig längre, det är ju mysigt!Men först ska jag dricka lite kaffe och fixa lite annat.. lilleman springer runt här i sin gåstol och pratar för sig själv, vad han säger är för mig en gåta :) Han skrattar och tjoar, så roligt har han utan tvekan..

Nu ska jag läsa mina favoritbloggar och sedan pyssla lite här hemma och gosa med min son, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha.. Känns så skönt när man har rätt ;-) Men det är ju så mysigt så man kan inte vänta :-) Här är det pyntat för fullt :-)

2009-11-26 @ 14:34:53
Postat av: milo

Heheh här är en till som suttit och snackat om att jag skulle sitta på fingarna tils söndag ..ehmm här är pyntat redan så dom rymde visst hehe ... men som du sa, det är så mysigt hehe :)...

2009-11-26 @ 19:58:02
Postat av: Eva & Neo

haha, han tänkte väl "oooh leka leka" Wiihooo! :D

2009-11-26 @ 20:26:03
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Sofia

här är det oxå städat och adventspyntat nu, orkade inte vänta jag heller, haha!

2009-11-27 @ 15:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0