Utvilad.

Idag var det "min" sovmorgon och Thank you lord - jag har sovit skönt, helt underbart var det! Jag kom inte i säng förrän runt 1 inatt, vilket mer eller mindre är sensation, brukar oftast lägga mig vid 22 i veckorna och under helgerna kämpar jag verkligen med att hålla mig vaken så att vi ( Jag och Kent ) kan umgås lite extra. Men 9 av 10 kvällar slutar det med att jag antingen somnar i soffan efter IDOL på fredagar eller mitt i en film på lördagen - det slår aldrig fel. Så ska vi se film i detta hushållet gäller det att slå på den i tid, för efter 22 är denna tanten totalt off.. ögonlocken börjar falla ihop och det bara är kört.

Jag känner mig lite tråkig ibland, men så är det ju - orken att sitta uppe halva nätterna finns inte där helt enkelt.. Kent är tvärtom, han kan vara vaken till 3,4,5 på morgonen trots att han varit uppe sedan 5 morgonen innan och dessutom jobbat. Likaså i veckorna, han behöver endast några timmar sömn och kan utan problem sitta uppe till 1-2 och sedan stiga upp mot småtimmarna. Jag förstår inte var han får sin energi ifrån, han är alltid pigg ( oftast ) på mornarna och på supergott humör. För mig tar det en mindre evighet innan jag vaknar till liv och ens orkar prata med någon, förutom Liam - Kent däremot, kan hålla föredrag från den stunden han slår upp ögonen. Usch, jag förstår inte.. avskyr att samtala så fort jag vaknar eller bli attackerad av folk som bara vill prata,prata,prata hela tiden. Men det vet han, så han spar på mundiarrén tills Martin hämtar honom och dem kör till jobb.. Give me some peace and quiet, tack.

Iallafall, jag klev upp strax efter 9 imorse och det var jättehärligt, kaffe var bryggt och Liam mös med sin pappa i vardagsrummet. Nu har grabbarna stängt in sig i sovrummet, dem sover gott sedan en timma ungefär.. jag har precis duschat och gjort mig iordning, ska snart väcka dem om dem inte vaknar själva - för vi ska iväg. Hoppas ni alla får en trevlig helg vad ni än hittar på... :)

GRATTIS till Milo på 25 - årsdagen!  =D

Kommentarer
Postat av: Milo

TACK så mycket vännen :)...



Hoppas ni får en fin dag ! kram

2009-11-14 @ 14:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0