Skit också.

Jaha, jag hade skrivit ett relativt långt inlägg och så kommer jag givetvis åt en knapp, och hela skiten försvann - toppen! Chansen att jag lyckas återskapa allt jag skrivit, är ju väldigt liten.. så nu bara vräker jag ur mig vad jag kan minnas var såpass intressant att jag skrev ner det i förra inlägget. Hur som helst glömde jag visst uppdatera igår, eller glömde och glömde.. det är väl inte det första man tänker på när man har en stund över direkt. Hur som helst, igår var jag och lilleman hos Milo och barnen - jätteskoj var det och lilla Benjamin är såå söt!

Idag har vi tagit det rätt lugnt, jag har städat lite medan lilleman sov förmiddagsvilan och sen passade jag på att rensa bland hans kläder - bort med alla kläder han växt ur och ner i källaren. Efter lunch gav vi oss iväg ut, handlade lite och ordnade en del ärenden, sen kilade vi hemåt och dumpade av allt vi handlat och tog med vovven på en promenad. Nu håller Liam på bökar i sängen, han är så trött så ögonen hänger på honom - men det ska kämpas in i det sista när det gäller sova idag har jag märkt. Nåja, man kan ju hoppas att han kommer till ro snart och får vila en stund, så kan mamma också vila en stund - det finns väl baktankar med allt, inte sant? Ah, jag är väldigt trött faktiskt, känner att jag gärna hade lagt mig ner en stund ( för en gångs skull ) - men det är lönlöst innan han somnat ordentligt. Återstår att se, hur detta går..

Åh, nästa helg ska jag ut med Anneli, inte ut ut  nödvändigtvis - men vi ska ut och sätta oss någonstans, bara slappa och snacka skit. Jag kände att jag behövde komma ut en stund utan Liam faktiskt, och det var längesen ( läääängesen ) jag var iväg en kväll ensam - så det ska bli skönt! Det behöver man ibland, för att samla energi och inte bara vara mamma hela tiden.. det tycker iallafall jag.

Nu ska jag kika till mitt underbarn, på återseende!

Kommentarer
Postat av: frida

tack för dina lyckoönskningar, men tyvärr vart varken vi eller läkarna mer klokare :( ska avvakta 2 veckor till...

2009-11-19 @ 15:53:17
URL: http://frudernmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0