Rutiner.

Goddag allesammans...

Min lille prins somnade för en 20 minuter sedan ungefär, vi klev upp 6 imorse och sedan dess har det varit fullt ös. Precis som vanligt med andra ord :) Mös i vardagsrummet med frukost och barnkanalen ( evigt tjatande ), jag åt det jag alltid gör - jag är en sån "tråkig" människa som (nästan) alltid äter samma sak till frukost. Havregrynsgröt, 2 knäckemackor med skinka och grönsaker + vatten och kaffe.. eller "alltid och alltid", det var ju ett kraftigt överdrivande, men på veckodagarna åtminstone. På helgerna lyxar vi oftast till det med ägg, nybakt bröd osv.. men i veckorna försöker jag köra lite nyttigare numera. Fan vad jag svamlar.. ni är säkert jätteintresserade av vad min frukost består och inte består utav, hah! Jag skulle nog kunna hålla ett helt föredrag i ämnet tristess...

Nåväl, morgonen/förmiddagen har gått i rasande takt, vi har lekt och skrattat massor samt varit ute på en långpromenad med vovven - som vi gör varje dag ( samma frukost, samma rutiner - HAHA,välkommen till vuxenlivet ). Trams trams.. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig iordning för om ett par timmar kommer Arijeta och hälsar på oss  :) 

Det blev inga fönster putsade igår förresten, otippat va? Nej fy, jag kände inte alls för det.. inte idag heller och förmodligen inte imorgon. Men snart så, man får passa på medans man fortfarande kan titta ut.. Nu ska jag göra ett ryck, tjing!


Kommentarer
Postat av: Eva & Neo

Ojdå så få dagar, jag har tagit ut mån-fre och låtit Emil behålla alla sina pappadagar, tycker att han kan vara hemma med neo lite också. =)

Har Liam fått en plat i Augusti? Vi har ansökt men inte fått något svar än. =(

2009-11-12 @ 15:16:53
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Carola

Tack för fin kommentar! O visst bryr jag mig vad du äter till frulle.. ;)

Va stor Liam har blivit!! Sötnöten!1

Kram på er!

2009-11-12 @ 18:27:06
URL: http://carolalola.blogspot.com
Postat av: Eva & Neo

Känns jäkligt skönt, har oroat mig som tusan över detta. Men om han fortsätter att vara så duktig så behöver jag inte oroa mig ju. Vad kul att gröten också är Nr1. har du något mer i hans gröt? Tex, fruktpuré?

Maten spottar han bara ut, gav honom spagetti och köttfärssås (ej hemmalagad dock) men han gjorde världens roligaste miner och sen så spottade han ut det, smakade på det själv och förstod varför han inte gillade det, smakar ju pecka. :P

vad skönt att det är fler som pratar med sin toddler. Inte första gången hunde skäller som den gör, kan inte placera vart skällandet kommer ifrån bara.. GAH! :P

2009-11-13 @ 09:51:46
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0