Rush,rush..

Denna dagen har gått så himla fort och jag börjar bli trötter.. förmodligen för att det blir mörkt så tidigt oc man varit igång hela dagen i princip, när man väl sätter sig ner och slappnar av är det kört. Nåja, några timmar till ska man väl lyckas hålla sig vaken - ska strax laga middag ( köttgryta ) sen är de vanliga kvällsbestyr med nattning av lilleman osv, kvällen avslutas med Navy CIS - ett måste här hemma på tisdagar. Kent är nästan precis hemkommen från jobb och är i duschen just nu, Liam leker för fullt här bredvid.. Han har bara sovit middag en gång idag, vaknade strax före 12 och han börjar se  ( och låta ) väldigt trött ut, så förmodligen blir det en tidig kväll för herrn. Men det gör detsamma egentligen, för oavsett om han somnar tidigare eller senare än den "vanliga" sovtide så vaknar han i princip samma tid var morgon, dvs omkring 5.3o - 6  :)

Dagen idag då, förmiddagen flög förbi med vanliga morgonbestyr - lilleman tog en vila på drygt 2 timmar och när han väl vaknat och ätit lunch så begav vi oss iväg. Har flängt överallt känns det som, ordnat lite ärendet och shoppat lite kläder + mat.. ramlade innanför dörren strax före halv fyra.Imorgon ska jag och Liam hem till Milo och hennes barn, ska bli såå SKOJ - har saknat dem så och ska bli jätteskoj att träffa lille Benjamin :D

Nu är min prins mycket olycklig här så jag får stänga ner - ha en bra kväll allesammans!


Kommentarer
Postat av: Milo

Imorgon kommer ni ..wieeee ;)

2009-11-17 @ 17:54:20
Postat av: Eva & Neo

Jag må säga FY fasiken vad tidigt er son vaknar, jag är verkligen bortskämd. (A) Haha... Neo vaknar runt 09-10 tiden... Haha..



Aaw tack... Ja p-pillerna kändes rätt även denna gång, så jag kör på dem. :)

2009-11-17 @ 19:09:37
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj jag har inte läst här på evigheter ser jag. Det sista jag läste var nog när ni höll på att flyttpacka. Så stor han har blivit lilla prinsen!! Härligt att ni alla verkar må bra!

Kram!

2009-11-19 @ 13:29:01
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0