Med internet igen.

Hej,hej - hemskt mycket hej!

Jaha ja, nu är jag alltså tillbaka i bloggens värld ännu en gång - vårt internet är med andra ord inkopplat och vi är äntligen med internet och hemtelefon igen. Det tackar vi för, skönt är det att kunna sitta i kö hos försäkringskassan via en hemtelefon istället för mobilen, speciellt när man har ungefär "plats 165" i kön. Skönt med internet också, kunna kolla upp saker ordentligt - sköta bankärenden och föräldrarpenningsärenden och även hålla sig lite uppdaterad överlag. Men utöver detta så måste jag väl erkänna att intresset för internet överlag försvunnit lite, blogglust och överhuvudtaget - men vem vet, det kommer kanske tillbaka.. man har ju varit frånvarande ett tag och känner sig lite avtrubbad.

Annars har jag egentligen inte så mycket mer att tillägga..  min mormor dog idag, hon somnade in efter att ha varit dålig sedan några veckor tillbaka. Så det känns egentligen bara fel att sitta och skriva om en massa annat som känns totalt oväsentligt för tillfället.. Det är tråkigt,mycket tråkigt när sånt händer, trots att det är livets gång.. man får vara tacksam för att det gick snabbt iallafall och att hon slapp lida. Man kan ju inte göra så mycket mer tyvärr..

Nej,mina vänner, jag lämnar er med detta så länge.. inlägg med uppdateringar och bilder kommer en annan dag när ork och lust finns.


Kommentarer
Postat av: Petra

Beklagar det med din mormor gumman :-(

2009-11-08 @ 20:23:36
Postat av: Malin

Beklagar sorgen gumman =/ Jobbigt...



Är Malin här med liten I förresten =)

2009-11-09 @ 06:56:08
URL: http://deepblue.blogg.se/
Postat av: katt amed bella o theo

beklagar sorgen!

2009-11-09 @ 09:14:32
URL: http://www.metrobloggen.se/kattabellaatheo
Postat av: Eva & Neo

beklagar verkligen.. =( kram

2009-11-09 @ 09:54:02
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Beklagar också sorgen, såklart.. Men du tänker verkligen sunt! Kul att ha dig tillbaka här :D

2009-11-11 @ 20:31:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0