Kommentarer

Ska bara svara snabbt på två kommentarer jag glömt bort tidigare :

Rebecca :

Jag har bett Kent klippa sig vid ett antal tillfällen nu, men ännu är han långhårig som satan. Men jag  har framfört din hälsning och vi kan ju hålla tummarna att han lyssnar  :)  Jag ska fortsätta tjata, ger mig inte inte i första taget - den där "Bröderna Lejonhjärta" frisyren ska väck bara.

 

Malin :

Vi har samma vagn som tidigare, bara det att vi tog bort liggdelen och satte dit sittdelen istället - det gjorde vi när han var 5 månader ungefär. Tidigare hade vi sele och jag bäddade efter många om och men till det rätt bra, fick lirka in madrassen tillsammans med selen på något konstigt vis. Men nu har han en åkspåse med fårskinn i och eftersom den är friliggande så är där ju ingen sele och vagnselen ligger ju under den så att säga. Så vi kör utan nu, men det går bra, för åkpåsen kan han ( troligtvis ) inte lirka sig ur, han sitter rätt väl inpackad  :)


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva ♥

söt kille du har =) Hittade din blogg via eva med neo. =)

2009-11-11 @ 21:27:40
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin

Isabell kommer lirka sig ur även om åkpåsen är där, tror jag. Det är ISABELL =P Hon är galen!

2009-11-12 @ 08:41:58
URL: http://deepblue.blogg.se/
Postat av: Eva & Neo

hahaha... Älskar tatueringar! Vill ha massor! ;D



Jag börjar jobba den 1 Dec. Självklart så vill jag också vara hemma med Neo, men känner att jag behöver komma ut i arbetslivet ett tag, tjäna pengar, mår dåligt utav att knappt ha något att röra mig med.

Men jag skall bara jobba till den siste Mars sen så blir jag mammaledig igen tills Neo är helt inskolad på dagis, sen är det dax att börja jobba igen.. haha.. :P Skall du använda alla dina mammadagar?

2009-11-12 @ 10:40:12
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0