Helgen som varit.

Nu var denna helgen snart till ända, och fort har den gått!

I fredags åkte jag och Liam hem till Milo på morgonkvisten och umgicks med henne och barnen, Miranda var i skolan men henne hämtade vi upp senare på dagen och traskade mot Emmaus.. senare på eftermiddagen kilade jag och lilleman iväg och shoppade lite kläder och annat nödvändigt. Vi ramlade innanför dörren här hemma strax efter 17 på kvällen, då var Kent redan hemma - vi fixade lite god mat och när lilleman somnat var det film och lite gott för oss resten av kvällen.

I lördags var vi på dop, Katarina och Lies son Theodor var den som hade äran - jättefint dop var det och den lille grabben är ju bara så gudomligt söt så man smälter på 2 röda, helt otroligt! På kvällen var det dags för denna mamman att vara lite barnfri, så jag åkte hem till Anneli för vi skulle ut "festa" lite - skitroligt hade vi! En,två eller fler öl slank ner och lite annat på det, en massa prat och skratt - väldigt lyckad kväll. När det var dags att röra sig hemåt mitt i natta så var hennes sambo Micke gudasnäll och körde mig hem.. passade på att gå ut med vovven en snabbis så hon fick kissa och efter det slocknade jag rätt snabbt.

Och idag, söndag, så har vi tagit det rätt lugnt, jag mår hur bra som helst bortsett från att jag har varit himla seg och dagen inleddes med en halvjobbig huvudvärk, men den försvann efter lite kaffe och frukost. Jag steg ändå upp strax efter 9, så det var en lagom sovmorgon och man missar inte halva dagen.. Dagen har vi spendrat ute med lilleman, tog med oss lite bröd och rörde oss mot vattnet för att mata fåglarna ( svanar, änder m.m ), supermysigt. På hemvägen kilade vi inom puben och köpte med oss pizza hem, flottigt värre.. precis som det ska vara en söndag efter fart och fläkt. Och ikväll ( när lilleman sover ) så blir det film :)

   

  

  


Kommentarer
Postat av: Eva & Neo

Nej inte ännu, men från o med idag så kan dem ringa närsom, så jag hoppas att dem gör det osse.. :P

2009-12-01 @ 10:07:04
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Petra

Uppdatering tack :p

2009-12-01 @ 10:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0