Vad ska jag skriva..

Regnet bara öser ner utanför och det blåser ordnetligt, tyckte precis jag hörde åskan - tack och lov sitter jag inomhus. Tänkte sticka ut på promenad för en liten stund sedan med Liam och vovven, men fick snabbt ändra dem planerna då han fick för sig att somna istället - tur var väl det, lagom blöta hade vi varit nu, åtminstone vovven och jag. Lilleman är feberfri idag, skönt tycker vi - tempen gick upp och ner hela dagen igår, först låg den på runt 38,2 mest hela tiden, lite senare på eftermiddagen höjdes den dock till strax över 39. Trött och seg var han, men lika glad för det  :)  

Men senare mot kvällen sjönk den rätt ordentligt och trött som han var slocknade han utan bekymmer  och sov gott hela natten, fram tills omkring 6 imorse - då var det upp och hoppa, pigga och glada! Ah, icke sa nicke.. jag var jävla trött så jag ville bara dö rent ut sagt, huvudvärk till tusen och allmänt slut.. kände mig lite konstig igår kväll och trodde jag började bli sjuker. Nåväl, Liam blev trötter efter cirka en timme och då passade jag också på att somna om, 10.3o ( ! ) vaknade vi igen, hoppsan..  jaja, man kan ju inte påstå att man var annat än utvilad, huvudvärken var bortflugen och allt kändes bra igen.  Det blev en lugn dag idag, vi har mest tagit det lugnt och mys, mycket eftersom vi sov bort halva dagen, hehe..

Nu bör min kära sambo snart ramla innanför dörren, så jag ska sätta på potatisen tror jag - blir fisk och potäter till middag idag. Är hungrig, hungrig.. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: jasas.se

Usch, ni får ju inte bli sjuka nu! Krya på er (fall i fall). Tur att han somnade så att ni slapp bli blöta!!!!

2009-05-27 @ 16:34:30
URL: http://jasas.se
Postat av: Sofia

skönt att Liam mår bra igen. Dessvärre inte Neo som åkt på en förkylning så han har mest sovit hela dagen, snoret rinner och ögonen är glansiga..



hittade förresten en tråd på FL som kanske kan intressera dig, där finns matförslag så det heter duga ;) http://www.familjeliv.se/Forum-5-72/m42677077.html

2009-05-27 @ 16:38:07
Postat av: Malin

Bidde det för firre? =D Här ska vi äta torskgratäng =D

2009-05-27 @ 18:07:32
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/
Postat av: Milo

Lilleman då , skönt att tempen gick ner sen på kvällen :)..



Härlig "sovmorgon" ;)

2009-05-27 @ 18:46:20
URL: http://piixie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0