This and that..

Hejsan folket!

Nu är vi precis hemkomna här, har varit hos Hanna,Martin och Leo sedan i eftermiddags och ( ganska underförstått ) träffat dem nyblivna föräldrarna och nytillskottet.  Han är fin, så fin - det lilla livet. Katta, Lie och lilla Isabella ( + lillebror i magen ) var också där en stund, trevligt att träffa er också  :)

Igår
tog vi det lite lugnt under dagen, var iväg och handlade lite presenter,städade osv och mot kvällen bar det iväg på "kalas" hos Kents kusin Cecilia som fyllde år, skittrevligt hade vi. Träffade lite kusiner ( Kents dvs ), släktingar + respektive osv..åt gott och hade allmänt roligt.  Ramlade innanför dörren här hemma strax efter 22 och då var jag helt slut rent ut sagt, och Liam likaså, så vi slocknade ganska omgående båda två.
 
Idag var det " min sovmorgon " och jag sov ända till 9.3o - helt otroligt, då hade jag sovit i drygt 11 timmar, och fy fan vad utvilad jag kände mig, sov otroligt skönt. Lullade runt lite här hemma och mös med mina pojkar och så begav vi oss som sagt till den "nya" familjen, strax efter 14..

Nu ska vi strax äta lite middag tillsammans, lilleman somnade i princip direkt när vi kom innanför dörren här hemma.. hann lägga ner honom i spjälsängen och stoppa om honom, sen sov han. Trött liten fis, han blir alltid jättetrött på kvällarna när vi varit iväg eller hittat på något och somnar i regel så fort vi kommer hem. Och sen blir det Robinson såklart, det missar vi inte för allt i världen, åtminstone inte jag, är helt fast. Sen blir det film och mys..  :)

Ha en trevlig lördagskväll allesammans! Nu ska jag gå och försöka slita mannen från sitt x-box, hehe.. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: katta

ja de va trevligt o träffas idag =)

2009-05-23 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0