Tråk,tråk,tråk!


 Suck ... detta är nog den tråkigaste dagen någonsin! Jag har otroligt tråkigt så det liknar ingenting, rastlös till tusen och segare än segast, orkar inte ens göra någonting heller för den delen - så vad är egentligen värst? Får oerhärt dåligt samvete för att jag sitter här och trynar när det är strålande väder ute, nåja - får ursäkta mig med att min son fakiskt sover, haha. Jag måste ut senare dock, seg eller inte, friskt luft har ingen dött av .. har jag hört iallafall. Det finns ingenting, absolut ingenting att göra.. har Milo på msn åtminstone, det är väl dagens höjdpunkt, hon har minst lika roligt som jag. Gråa människor? Haha.. man får vara tråkig ibland, men detta är nästan lite pinsamt.

För tillfället har jag lunch i ugnen, rester från igår, det blev lasagne.. så där går några minuter iallafall. Längtar tills Kent kommer hem, så händer det något..  han jobbar för övrigt bara imorgon, sen är han ledig med oss i 4 dagar, det gillar vi!  :)  Har lite planer så vi hoppas på fint väder, inget rent åtminstone.. sommar och sol tack!

Ikväll sätter jag igång min lösenords-skyddade blogg, användarnamn + lösen mailas ut åt dem jag vill ska ha det, under eftermiddagen / kvällen. Missar jag någon så maila igen, ( [email protected] ) - okelidokeli?

NU ska jag äta, och bli ännu fetare än vad jag redan är. Nåja, grov överdrift kanske, men man har sina dagar och detta är en "tjockis-dag", känner mig allt annat än smal. Graviditeten har satt sina spår, och världens finaste son fick jag för det - men det är väl trots detta tillåtet att bli lite deprimerad? Det hoppas jag, folk verkar ha en himla olika syn på detta, enligt vissa är det inte okej att vara missnöjd med sin kropp efter en förlossning, just av den orsaken att det mer eller mindre är priset man fått betala för sitt underbara barn. Men det är väl ändå att ta i? Det finns fördelar och nackdelar med allt, inte sant? Jag är iallafall inte nöjd med min kropp, men jag älskar min prins över allt annat, det ena utesluter inte det andra.  Sen är den ena dagen inte den andre lik, imorgon bryr jag mig inte alls och är tillfreds med allt, för att nästa dag lägga upp en storslagen plan över hur jag ska få väck alla överflödeskilon och skavanker. Önsketänkande? Den som lever får se  ;)

Kommentarer
Postat av: Milo

Ett ord , du e helt underbar sitter o småler åt ditt inlägg ..



När det kommer till din kropp, att du är missnöjd med vikten har ju inte med din kärlek för ditt barn att göra, hua ! Man har väl rätt att vilja gå ner i vikt och att komma i kläder man kunde ha innan utan att ens kärlek för ens barn ska bli ifrågasatt, du kommer lyckas ska du se , och fetta på med mauud du !

2009-05-19 @ 13:09:38
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Linda

Jag vill gärna läsa om de är okej? =) Gillar din blogg! =)

Alla har vi tråkdagar, tyvärr.. Hehe..

2009-05-19 @ 14:27:38
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: Malin

Känner precis som du angående förlossningen där...



Med oss är det bra, min hosta börjar äntligen ge med sig lite grann =) Skönt!

Jobbigt och känna sig seg, gör jag också vissa dagar, orkar typ inget =/



Folk som inte kan läsa tydligen =( Såna kommenterar, gör mig så ledsen och få höra hur dålig man är =( tydligen.

2009-05-19 @ 15:30:00
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0