Tjolahopp!

God eftermiddag, eller godkväll kanske man får säga?

Hur som helst, här har vi precis stigit innanför dörren, mer eller mindre. Jag och Liam åkte till stan i förmiddags, blev en lien shoppingrunda, var bland annat inom Panduro Hobby och köpte ett hand- och fotavtrycks-set. Det innehåller allt man behöver ; gips, ramar, penslar, färg osv osv, så under helgen ska vi göra gipsavtryck på hans små fossingar och händer  :)  Efter vändan i stan tog vi bussen till mitt jobb och hälsade på där,skitskoj var det - Liam var på strålande humör och skrattade / pratade mest hela tiden.. sen träffade vi även Arijeta en stund, och när Kent slutat jobba kom han och hämtade upp oss, så begav vi oss mot BB för att lämna tillbaka pumpen som jag totalt glömt att jag hade i min ägo. Handlade lite grejer till middagen, hemmagjorda hamburgare står på menyn.. sen blir det filmkväll här hemma.

Imorgon kväll ska jag ut en sväng, tillsammans med Arijeta, Linda, Anna och några till - vi ska först träffas hemma hos Helené och sen får vi se var kvällen bär av. Skoj ska det bli iallafall :)  Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan laga middag med min älskling. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Milo

Så ni kom iväg ni med ;)

Låter som en toppendag , o gipsavtryck det är kul men det kan vara klurigt att börja ut deras fingrar mee know haha :)



Åhh vad kul , hoppas du får det skoj imorgon !

2009-05-29 @ 19:21:02
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Jasas.se

Hoppas du får det riktigt skoj imorn :D



Gipsavtryck är guld värt.. Tyvärr tog vi inga då Mio var nyfödd, men har sen han var 6 månader samt 1 år :)

2009-05-29 @ 23:31:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0