Mors dag + söndagsmys.

Jaha ja, segare än segast är jag idag, långtifrån riktigt bakis.. men seg,varm, lite skakis - you name it, allt sånt där mysigt som hör " dagen efter" till. Hade skitskoj igår, vi blev ett stort gäng som träffades ( Anneli kom också vilket var underbart kul ) .. drack och åt gott, lekte lekar ( när spriten åker in åker vettet ut, ni vet ) och jag skrattade tills jag nästan kissade på mig.  Har en massa härliga bilder som jag dock väntar med att lägga ut tills imorgon, orkar helt enkelt inte nu. Strax efter halv 2 inatt ramlade jag innanför dörren, slötittade på någon film med Kent och tryckte ( bokstavligt talat ) i mig cheez balls, har en tendens att alltid blir sugen på något ( gärna onyttigt ) när jag fått lite i mig.

Flyttade mig så småningom till sängen och sov som en prinsessa fram till 10 imorse, skönt var det kan jag lova..  käkade frukost och försökte bli människa. Har precis sett reprisen av Robinson - finalen då jag missade den igår och är lite besviken får jag väl säga, var så inställd och hoppades verkligen på att Jarmo skulle vinna - men tji fick jag. Mors dag är det idag och en present fick jag, hihi.. mina pojkar är underbara. Lilleman sover för övrigt middag just nu, men så fort han vaknar blir det massa mys, kanske ska vi försöka oss på gipsavtryck idag? Om jag orkar.. mår bra alltså, men känner mig så jävla slö och allt annat än företagssam - resten av dagen blir det pizza och godis framför lite filmer och mys med mina älsklingar.

Ha en bra söndag allesammans och hopaps ni haft en bra helg- tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt med en sån skrattig och rolig fest :-) Verkar som att du mår idag som jag gjorde igår, hehe.. var på jobbets (HPs)vårfest i fredags nämlich och även om jag tog det betydligt lugnare än många andra så har man ju inte vanan inne längre...

2009-05-31 @ 22:21:59
Postat av: Malin

Det gick kanoners =)

2009-06-02 @ 09:59:33
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/
Postat av: Eva

Nää nu får du komma med ett nytt inlägg

2009-06-03 @ 11:20:46
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0