Maud.

Tystnad var det här, lilleman har somnat och hunden likaså, det enda som hörs är hennes tunga andetag / halvsnarkningar.. själv håller jag på med lunchen, ska äta vårrullar,ris och sallad tänkte jag. Är hungrig.. har iallafall lyckats röja lite i garderoben och hittat en hel del som ska kasseras. Lilleman kläder rensade vi bland förra veckan, allt i storlek 50 och 56 är numera för litet, storlek 62 är det som gäller nu. Här går det undan, i fredags blev han 2 månader minsann.. jag kan inte för mitt liv förstå hur 2 månader kan gå så fort? Dem växer och frodas och han utvecklas mer för var dag som går, det är så härligt att se.. vår lilla tulle.

Som jag tjatar va?  ;)

Tack Eva för tipset angående frissan, det ska jag kolla upp närmare, gillade priset, hihi. Mitt hår ha blivit så långt och det gillar jag väl, dock inte själva frisyren i sig.. mitt hår är nämligen så tjock, så när det blir långt bara hänger det rakt upp och ner. Jag kan kämpa med en bra frisyr som ser super ut för att det en stund senare bara.. hänger.. tyngden drar ner det. Så det måste klippas upp.. behöver lite volym, och även färga håret. Ska bli härligt, piggar alltid upp lite. Nu ska jag forsätta med min lunch här, hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Milo

Ja dom växer fort dom små , nästan för fort :P .

Men det är ju så kul att se dom utvecklas o lära sig nya saker , helt fantastiskt =) ...



Tjatig ? Needu alla har rätt att skryta om sina barn ( inom rimliga gränsern , haha ) men att prata om sitt barn osv , det är ju en självklarhet att man gör det, det faller ju in naturligt eftersom dom är ens liv o man vill bara prata om allt dom kan och gör hela tiden , och jag läser gärna =) såå keep on talking ;)

2009-05-11 @ 12:40:42
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Malin

Åh ge mig vårrullar! =D så gott. Åt vi till middag två dagar förra veckan, HAHA



Oj redan växt ur 50 och 56? =O Lillan har fortfarande bodys i 50 och likaså byxor, samma i 56. Har även börjat använda några få plagg i 62. Byxor med fot i 56 är dock att glömma, hon är för lång =P Likaså pyjamaser med fot i storlek 56.

2009-05-11 @ 14:15:17
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh kan inte du åka hit och göra en "Josse" städning

2009-05-11 @ 20:52:57
Postat av: Jasas.se

Ja vi har väl typ samma typ av hår - vad jag kan minnas.. Tunna och klippa i tapper is the shit :)

2009-05-11 @ 21:22:26
URL: http://jasas.se
Postat av: Eva

Det var så lite så.. Det är rätt kul för dem som har tunt och lockigt hår vill ha tjockt och rakt och vice versa.. :P

2009-05-12 @ 10:04:52
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0