Klarvaken och välkommen bebis!

Godmorgon! Här sitter jag och är hur pigg som helst och har så varit sedan 4.3o imorse ( inatt? ) när jag slog upp ögonen. Helt otroligt, somnade väldigt sent trots allt.. strax efter 1 inatt om jag inte minns fel, det var åtminstone sista gången jag tittade på klockan..sen slocknade jag, i soffan.

Vaknade någon timme senare av att Kents mobil ringde, mer än klarvaken blev jag då för jag förstod direkt vad det innebar - BEBIS! Jaaa-aa, det var Martin som ringde och berättade att lilla Leo äntligen var född, Hanna och Martin har nu fått sin son - stort GRATTIS till dem :)

Kent sover just nu, han pratade precis med Martin ännu en gång och sen slocknade han i soffan.. Liam har nyss ätit och fått ny blöja, och somnade även han. Och här sitter jag..? Piggare än piggast...Uppdaterade ingenting igår om jag inte minns fel? Vi var iväg under dagen iallafall, fint väder var det så det blev promenader och lite shopping - jag köpte 2 par byxor, såna som slutar under knäna ungefär. Hittade även 2 linnen och ett par skor.. Kent köpte också lite och så självklart blev det ett och annat plagg till lilleman - man kan ju inte låta bli. En keps och ett set med t-shirt + shorts som det står "I look just like daddy".. har sett ett par andra som köpt det, supersött. Vi kom hem runt 18.3o och då blev det mys med film och kinamat.. och jag lyckades ( kors i taket ) hålla mig vaken fram till 1-tiden som sagt, sen var det klippt. Soffan är farlig, men så underbart skön att sova i.. det är ju inte första gången det händer direkt ;)

Ikväll ska vi på "kalas", Kents kusin fyller år - så vi ska iväg nu under dagen för att handla present och fixa lite annat. Nu ska jag snoka runt lite - tjingeling.


 

Lite bilder på inköpen :

    


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi visst är tröjan + shorts fina =D Längtar tills jag kan klä på Isabell det, köpte storlek 62.



Vars köpte du dom byxorna någonstans, som slutar vid knäna? Vill osså ha såna =D

2009-05-22 @ 10:15:46
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/
Postat av: Sofia

ser att du köpt samma stuk på linnen som jag, döljer ytterst bra det man inte vill visa ;)

2009-05-22 @ 11:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0