It´s raining..

.. Ja, vad mer kan man säga? Tråkväder är det, minst sagt - grått och regnigt.. men mysigt trots allt, speciellt om man bara ska vara hemma och ta det lugnt. Ingenting har vi på agendan idag, bara stanna hemma och mysa med lilleman.. Kent håller på att laga mat just nu, sin köttfärsås, ska bli gott. Jag är hungrig i vanlig ordning vid denna tiden.. Liam har somnat i sin babysitter här bredvid mig, tulle. Vi är lika sega hela högen här hemma idag..

Sovit gott har vi gjort iallafall, lilleman somnade rätt kvickt igår, vi kollade Robison - såklart - och sen blev det film innan läggdags, och sötnosen här vaknade inte förrän strax före 7 imorse så det blev lite sovmorgon trots allt. Traskade upp och hade lite morgonmys, någon timme senare vaknade det andra yrvädret  :) 

Nu ska jag kika runt lite här och sedan äta, hoppas jag iallafall, maten får väl bli klar nångång,haha..hejhej!

Kommentarer
Postat av: Milo

Ja vädret har varit riktigt trist innan idag men nu är det sol =) ...

Ohh kentas berömda köttfärsås , tycker det är upp till bevis nån gång för jag har då inte smakat den hehe ..





Mysigt med en mysdag , det är d man har söndagar till =)

2009-05-24 @ 18:13:43
URL: http://piixie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0