Huvudvärk..


.. ja, det vaknade jag minsann med idag, usch. Jag och lilleman skulle egentligen åkt till Petra idag, men det fick vi ställa in, ingen direkt höjdare att kämpa med vagn och bussresa mitt i ösregnet när man har skallebank. Men vi får boka om en nya dag snart tycker jag? Det bjöds iallafall på lite lyx idag vill jag lova.. Liam vaknade 5.3o imorse och var hungrig, så vi ordnade med mat och ny blöja - sen flyttade jag över honom till vår säng och vi somnade om båda två. Men det är inte det lyxiga kära ni, utan jag vaknade igen strax före 8.3o och lilleman slog inte upp sina blå förrän klockan var 10!  Det var inte fel, 1 ½ timme för sig själv på morgonen, det var inte igår. Han var glad när han vaknade så vi mös en massa och skrattade.. min huvudvärk släppte någon timme för att sedan komma igen. Men nu är den väck iallafall, känenr bara av lite smått + att jag är seg, men det är inte hela världen. I skrivande stund sover sötnosen middag och jag ska slänga mig i soffan och glo på tv medans jag inväntar min man! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jotack, börjar känna av det efter jag burit na. Jag har så ont i min vänstra axel + hela armen =( eller förresten, hela kroppen gör ont =( gnäll,gnäll,gnäll

2009-05-06 @ 15:38:35
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/
Postat av: Milo

Uschh för huvudvärk :( ...

Låter som ni haft en mysig dag =)

2009-05-07 @ 08:59:07
URL: http://piixie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0