Huvudvärk

Klockan 8 imorse slog jag upp ögonen och möttes av jordens huvudvärk, hela skallen dunkade - kändes som om jag skulle avlida ( nästan iallafall ) . Bad till högre makter att Liam skulle sova en stund till i hopp om att skallebanken skulle avta och någon lyssnade uppenbarligen på mig, för drygt 1 timma och 15 minuter fick jag för mig själv. Halleluja! Berodde förmodligen inte på mina böner får jag väl erkänna, utan mer det faktum att vi varit uppe 5.3o och han då ätit för att sedan somna om..Huvudvärken försvann däremot inte, men den var inte lika intensiv och det underlättade betydligt att min söte son var på sitt vanliga strålande humör - dvs, inget skrik eller gråt. Efter lunch kändes det bra igen och vi begav oss ut på lite promenad för att senare möta upp Kent när han slutat jobba, hämtade ut lite paket och handlade snabbt. Sen har det varit en lugn kväll hemma, min huvudvärk kom tillbaka - men inte fullt så jobbig som imorse.

Ett jävla väder hade vi här inatt - åska,blixt och dunder blandat med ösregn.. och "tuffa" jag blev skiträdd och gömde mig under täcket hos Kent, haha. Man är inte så stöddig alla gånger minsann, jag avskyr när det dundrar så högt, jag var halvt beredd på att huset skulle rasa samman. Nåja, där kunde jag ju lika och skaka.. man får väl skärpa till sig den dagen man ev. har barn som är stora och rädda för åskan, mamma kan väl inte slänga sig under täcket då kanske?


Lite bilder från igår och idag :

     

     

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Ja man är ganska så liten mot Moder natur :D Hahah! Och det SKA man ju faktiskt ha respekt för..



Söta bilder, speciellt den med Tiger :D

2009-05-20 @ 22:14:59
URL: http://jasas.se
Postat av: Anonym

han är ju så jävla söööööt :D när kommer ni hit förresten? är det i början av sommaren eller slutet :)?

2009-05-20 @ 22:37:59
Postat av: Rebecca

Så söt han är kommer aldrig kunna sluta säga det till er för at than är helt underbar längtar så MYCKET tills jag får träffa han....

2009-05-20 @ 22:58:57
Postat av: Malin

Söta pojken =)



Hur mycket äter Liam? Säkert frågat förut men minnet sviker.

2009-05-21 @ 10:18:19
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/
Postat av: Milo

Skryt inte va , du o ditt jävla huve ! fniss



Underbart fina bilder , som vanligt =)

2009-05-21 @ 11:15:41
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Malin

Isabell äter mellan 60-150ml, ibland mer. dock när hon ätit så mycket som 150ml så spyr hon =(

2009-05-21 @ 12:18:56
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0