Grillning.

Huh, så slut jag är i kropp och knopp! Vi är precis hemkomna, har varit iväg praktiskt taget hela dagen - med Martin och Hanna i hans föräldrars sommarstuga. Grillat och solat oss.. även Tasha följde med och mös i solen.. en jättemysig dag har vi haft! Nu blir det snart soffan och lite film för oss, Kent håller på att ge lilleman mat och sen är det väl snart sängdags för honom.. han har varit vaken nästan hela dagen när vi varit iväg, skoj  =) 

Så fantastiskt väder det är och har varit förresten, man kan inte annat än njuta.. som tidigare planerat så spenderade jag hela gårdagens eftermiddag ute tillsammans med Tasha och Liam. Blev en långpromenad - en sväng på hundrastgården där vi lekte en massa och sedan hittade vi en perfekt gräsålätt där vi parkerade oss i det fina vädret. En 3 timmar senare traskade vi hemåt där Kent redan hade ramlat in.. så det blev en myskväll med god mat osv.

Nej, nu ska jag mysa lite med min familj - hoppas ni haft en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: milo

Låter supermysigt ;) Har du bränt dig mer nu? ^^,



Skulle inte ni grilla på kroksbäck igår?



Jadå Min dag var toppen tack =)



Fika i veckan ? ;)

2009-05-02 @ 08:30:38
URL: http://http://piixxie.blogg.se
Postat av: Malin

Javisst gjorde man? Fy, jag är ju hel fattig nu! =(



Med oss är det bara bra, dock så är jag less och ja... lite till. Skickade över Isabell till mormor för jag behöver egentid och tänka på vad F'N jag sysslar med alltså!



Har ni haft en bra helg i värmen? =)

2009-05-03 @ 13:31:46
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0